Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

В організаційній структурі компанії «Памак» існує служба методологічної та інформаційної підтримки функціонуючих на підприємствах Замовника систем та інформаційних технологій управління.

Завдання - допомога користувачам в оперативному вирішенні проблем, що виникають в процесі експлуатації, гарантійного та післягарантійного обслуговування систем.

Для отримання допомоги користувачеві необхідно зв’язатися по телефону «гарячої лінії» або відправити повідомлення по електронній пошті. У структурі служби методологічної та інформаційної підтримки працюють групи що спеціалізуються на:

  • підтримці експлуатації систем бухгалтерського і податкового обліку, функціонування систем фінансово-економічного планування, систем управління грошовими потоками, аналізу фінансово-економічної діяльності;
  • інформаційно-технологічному супроводі функціонування систем по управління бізнес-процесами, спеціалізованих рішень.

В рамках гарантійного обслуговування службою підтримки виконуються стандартний обсяг послуг:

  • поставка нових версій;
  • консультації за телефонами гарячої лінії, відео-конференції;
  • проведення консультацій «Сервіс центром» компанії;
  • доопрацювання програмного забезпечення при зміні законодавства і т. п.;

Набір послуг, що надаються в рамках абонентського обслуговування, може бути різним за змістом. Обсяг послуг узгоджується з Замовником і передбачає зв'язок фахівців і керівництва підприємства з закріпленими за підприємством фахівцями, а також, екстрені виїзди на підприємство Замовника.

   
© ПАМАК 2023